گروه آموزشی رایان پیشتاز

گروه آموزشی رایان پیشتاز

به وب سایت "آموزشی رایان پیشتاز" خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نمودید سپاس گزاریم. بسیار خوشحالیم که میتونیم در جهت ایجاد و یا ارتقاء سطح درآمدی شما مؤثر باشیم. موفق و پر روزی باشید

نظرسنجی سایت

سلام دوست عزیز، از چه طریقی با ما آشنا شدید؟ بابت نظر ارزشمندتان سپاسگزاریم

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 28
  • بازدید دیروز : 14
  • بازدید کل : 14980

آموزش تست قطعات الکترونیکی


آموزش تست قطعات الکترونیکی

آخرین بروزرسانی این دوره آموزشی = 1401/01/30

 آموزش شناخت و تست قطعات الکترونیکی

 اگر می خواهید دانش و تجربیات خود را در زمینه تعمیر برد افزایش دهید ، توصیه می کنیم در این دوره آموزشی شرکت کنید.

دوره آموزش شناخت و تست قطعات الکترونیکی بصورت عملی و ویدئویی طراحی شده است که شناسایی و عیب یابی قطعات الکترونیکی را حرفه ای و در سطح پیشرفته آموزش می دهد.

با توجه به کاربردی که انواع بردهای الکترونیکی در دستگاه های مختلف دارند این آموزش از رشته های پر کاربرد و پر درآمد می باشد.

جهت دریافت دوره آموزش شناسایی و تست قطعات الکترونیکی نیاز به پیشنیاز خاصی نیست.

 
 
به همین منظور گروه آموزشی رایان پیشتاز این بستر را برای شما فراهم آورده تا بتوانید در این زمینه تخصص لازم را بدست آورده و با مهارت خود کسب درآمد کنید و از آن در تعمیر لوازم برقی و الکترونیکی بهره بگیرید و اگر نیاز به تعمیر تخصصی داشت از این اموزش بهره ببرید.
 
 
اهمیت تخصص در زمینه تعمیرات برد های الکترونیکی
در بازار تعمیرات برد الکترونیک خیلی ها بر نحوه باز و بستن این تجهیزات تسلط دارند ، اما اکثر تعمیرکاران برد های الکترونیکی توانایی عیب یابی پیشرفته و تشخیص علت خرابی را ندارند. در دوره آموزش شناسایی و تست قطعات الکترونیکی , شما مهارت لازم را برای ورود به دنیای تعمیرات الکترونیک را خواهید آموخت.

برای تعمیر صحیح یک دستگاه نیازی نیست که همه ابزارهای موجود در بازار را خریداری کنید. تا زمانی که استفاده صحیح از ابزار مناسب را یاد نگرفتید وقت و پولتان را هدر ندهید.

سیستم اموزشی ناکارآمد و غیر کاربردی منجر به عدم توانایی دانشجویان و دانش آموزان در کسب مهارت ها و ورود به بازار کار شده است. در این دوره , تمام آموزشها بصرت عملی و ویدئویی ارائه میشود.

در این دوره هر قطعه ای که در تمامی بردها بکار رفته توضیح داده میشود. در اصل از تست و اندازه گیری قطعات دیپ گرفته تا شناخت SMD ها و آی سی ها و Chip روی بردهای مختلف آموزش داده میشود. همچنین کار با ابزار لحیمکاری و تست و اندازه گیری قطعات از موارد اصلی در کلاس است. این دوره بصورت عملی و کاربردی است نه تاریخچه و تئوری!

 

مزیت دوره آموزش شناسایی و تست قطعات الکترونیکی این است که شما بعد از اینکه یک تعریف علمی از قطعه یاد گرفتید همانجا روی برد تست و اندازه گیری قطعه را عملی میبینید. البته در بردهای الکترونیکی از هر قطعه ممکن است چندین سری با توان و قدرتهای مختلف وجود داشته باشد و اینکه تمامی این قطعات یک کار مشابه با توانایی بیشتر یا کمتر انجام میدهند. پس نگران یادگیر هزاران قطعه روی مدار نباشید.

 

 

هر قطعه الکترونیکی نیاز به تست و اندازه گیری دارد و برای اینکه بتوانیم قطعات الکترونیکی را روی مدار تست کنیم از ابزارهایی مانند مولتی متر و اسیلوسکوپ استفاده میکنیم. البته گاهی لازم است که قطعات الکترونیکی را از روی برد جدا کنیم که نیاز به هویه کاری یا لحیم کاری است.

بعد از یادگیری عملکرد هر قطعه الکترونیکی لازم است که بتوانید آنرا اندازه گیری کنید. اولین دستگاه برای اندازه گیری قطعات الکترونیک مولتی متر است.

دوره الکترونیک شامل شناخت قطعات SMD و قطعات DIP است.

 

این دوره مناسب چه کسانی است؟

برای اینکه ریز تر شویم و بدانیم این دوره مناسب چه کسانی است به این بخش دقت کنید: اگر رشته الکترونیک خوانده اید، یا در حال گذراندن آن هستید در این کارگاه شما عملی تست و اندازه گیری هر یک را یاد میگیرد. اگر درباره الکترونیک و قطعات روی مدار چیزی نمیدانید پس حتما این دوره را برای اینکه یک برد را تعمیر کنید انتخاب کنید؛ و اگر قبلا درباره الکترونیک دوره ای گذرانده اید این دوره را مرور کنید چرا که قطعات SMD روی مدارات مختلف نیاز به تمرین و بازآموزی دارند!

پس برای انتخاب این دوره قبل از اینکه تعمیر یک برد را یاد بگیرید دریغ نکنید.

 

گروه آموزشی رایان پیشتاز

در وبسایت آموزشی رایان پیشتاز می توانید در دوره ها و حوزه های مختلف و متنوع کسب و کار به خوبی پیشرفت کنید و با دریافت این دوره ها به کسب درآمدهای خوبی برسید.

هر فرد می تواند یک مدیر در شغل خود باشد و با تلاش و مشاوره اساتید مجرب به پیشرفت شغلی دست یابد.

 

سؤالات متداول :

+ آیا دوره آموزشی تعمیر قطعات الکترونیکی ساده و قابل فهم است؟

بله. در این دوره آموزشی با وجود تلفیقی از بخش‌های عملی و تئوری، مفاهیم به‌خوبی در ذهن حک شده و از بابت یادگیری دقیق و در عین حال سهل و ساده، هیچ نگرانی نداشته باشید.

در این دوره همه‌چیز در خدمت یادگیری بهتر و آسان‌تر شماست.

+ آیا شرکت در این دوره مستلزم پیش‌نیازهای علمی خاصی است؟​

همانطور که بارها بر این موضوع تأکید شده، سهولت در یادگیری و آموزش پیوسته با شیب سختی نرمال، یکی از مجموعه ویژگی‌هایی است که همواره در دوره‌های آموزشی رایان پیشتاز مدنظر بوده است.

با این وجود هنرجویان از بابت یادگیری ساده، آسوده‌خاطر خواهند بود. از این رو برای شرکت در این دوره نیز کافیست تا با برخی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین موضوعات و مباحث آشنایی داشته باشید.

 

اگر علاقه مند به این حوزه فعالیت هستید می توانید این محصول جامع را از سایت WWW.RayanPishtaz.Com خریداری نمایید.

  

*** محتوای این دوره بصورت فایل تصویری بیش از 34 دقیقه آموزش ساده و بسیار کاربردی با کیفیت خوب قابل پخش در همه دستگاهها و موبایلها تقدیم میگردد ***

فروش تا این لحظه : 103 

الویت اول خرید اطمینان از سایت می باشد :

 

قابلیت خرید با کلیه کارتهای بانکی عضو شتاب :


مبلغ قابل پرداخت 47,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 309

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به "گروه آموزشی رایان پیشتاز" می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما