گروه آموزشی رایان پیشتاز

گروه آموزشی رایان پیشتاز

به وب سایت "آموزشی رایان پیشتاز" خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نمودید سپاس گزاریم. بسیار خوشحالیم که میتونیم در جهت ایجاد و یا ارتقاء سطح درآمدی شما مؤثر باشیم. موفق و پر روزی باشید

نظرسنجی سایت

سلام دوست عزیز، از چه طریقی با ما آشنا شدید؟ بابت نظر ارزشمندتان سپاسگزاریم

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 14
  • بازدید کل : 14958

تعمیر بردهای کولر و اسپلیت


تعمیر بردهای کولر و اسپلیت

آخرین بروزرسانی این دوره آموزشی = 1401/01/30

آموزش تعمیرات بردهای کولر و اسپلیت

 آیا هیچ گاه به فکر راه اندازی یک شغل پردرآمد و کسب مهارت های فنی در آن بوده اید؟ برای این کار باید به دنبال حرفه ای پردرآمد و با سرمایه مناسب باشید، با توجه به استقبال زیادی که از انواع کولرها صورت گرفته، می توان گفت که تعمیرات کولر و اسپیلت گزینه ای مناسب برای شروع به کار می باشد.

شرکت در دوره آموزش تعمیرات بردهای کولر و اسپلیت می تواند مهارت های عملی و دانش علمی شما را در این کار تقویت نموده و آموزش تعمیرات بردهای کولر و اسپلیت از صفر تا صد را فراگیرید.

 

به همین منظور گروه آموزشی رایان پیشتاز این بستر را برای شما فراهم آورده تا بتوانید در این زمینه تخصص لازم را بدست آورده و با مهارت خود کسب درآمد کنید.

سؤالات متداول :

+ آیا دوره آموزشی تعمیر بردهای کولر و اسپلیت ساده و قابل فهم است؟

بله. در این دوره آموزشی با وجود تلفیقی از بخش‌های عملی و تئوری، مفاهیم به‌خوبی در ذهن حک شده و از بابت یادگیری دقیق و در عین حال سهل و ساده، هیچ نگرانی نداشته باشید.

در این دوره همه‌چیز در خدمت یادگیری بهتر و آسان‌تر شماست.

+ آیا شرکت در این دوره مستلزم پیش‌نیازهای علمی خاصی است؟​

همانطور که بارها بر این موضوع تأکید شده، سهولت در یادگیری و آموزش پیوسته با شیب سختی نرمال، یکی از مجموعه ویژگی‌هایی است که همواره در دوره‌های آموزشی رایان پیشتاز مدنظر بوده است.

با این وجود هنرجویان از بابت یادگیری ساده، آسوده‌خاطر خواهند بود. از این رو برای شرکت در این دوره نیز کافیست تا با برخی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین موضوعات و مباحث آشنایی داشته باشید.

 

بازار کار تعمیر کولر و اسپلیت

همانطور که میدانید اکثر مردم از کولرها و اسپلیت ها جهت سرمایش منازل مسکونی، محیط های اداری و غیره خود استفاده می‌کنند و استفاده از هر وسیله ای به مدت طولانی موجب استهلاک و خرابی آن شده و نیاز به تعویض و یا تعمیر دارد. همچنین قیمت بالای آنها با توجه به تورم این روزهای کشور، امکان تعویض و جایگزینی را از افراد گرفته است.

در نتیجه مردم ترجیح می دهند که در صورت بروز مشکل یا خرابی , دستگاه های خود را تعمیر کنند و یا از یک متخصص حرفه ای کمک بگیرند. اما عدم وجود متخصص جهت تعمیرات چالش این حوزه فعالیتی است. بازار کار تعمیرات کولر و اسپلیت ها اشباع شده نیست و شما می توانید موقعیت های شغلی زیادی را با ورود به این حوزه برای خود جذب کنید.

اگر علاقه مند به این حوزه فعالیت هستید می توانید این محصول جامع را از سایت WWW.RayanPishtaz.Com خریداری نمایید.

 

سرمایه مورد نیاز برای شروع شغل نصب و تعمیرات کولر و اسپلیت

برای شروع این شغل و شغل های مشابه به دلیل مهارت محور بودنشان نیاز به سرمایه بالایی ندارید. عمده سرمایه شما باید صرف آموزش این مهارت و تهیه ابزار آلات مورد نیازتان شود. در ابتدای کار می توانید در شرکت های ارائه دهنده خدمات تعمیرات استخدام شوید و پس از کسب درآمد سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی مغازه مستقل را بدست بیاورید. اما اگر می خواهید از همان ابتدای کار به صورت مستقل مشغول به کار شوید هم می توانید آگهی های خود را در سایت های خدماتی ثبت کنید.

  

*** محتوای این دوره بصورت ۱۳ فایل در مجموع بیش از ۶۵ دقیقه آموزش ساده و بسیار کاربردی با کیفیت خوب قابل پخش در همه دستگاهها و موبایلها تقدیم میگردد ***

فروش تا این لحظه94

الویت اول خرید اطمینان از سایت می باشد :

 

قابلیت خرید با کلیه کارتهای بانکی عضو شتاب :


مبلغ قابل پرداخت 94,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ فروردین ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 177

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به "گروه آموزشی رایان پیشتاز" می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما