گروه آموزشی رایان پیشتاز

گروه آموزشی رایان پیشتاز

به وب سایت "آموزشی رایان پیشتاز" خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نمودید سپاس گزاریم. بسیار خوشحالیم که میتونیم در جهت ایجاد و یا ارتقاء سطح درآمدی شما مؤثر باشیم. موفق و پر روزی باشید

نظرسنجی سایت

سلام دوست عزیز، از چه طریقی با ما آشنا شدید؟ بابت نظر ارزشمندتان سپاسگزاریم

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 14
  • بازدید کل : 14956

تعمیر شارژرهای موبایل و لپ تاپ


تعمیر شارژرهای موبایل و لپ تاپ

آخرین بروزرسانی این دوره آموزشی = 1401/02/01

 

آموزش تعمیر شارژرهای لوازم خانگی

با این دوره آموزشی به راحتی میتونید به تعمیر شارژرهای خراب بپردازید و از درآمد خوبی بهره مند شوید.

شارژ نکردن شارژر و خرابی آن یکی از مشکلاتی است که در دنیای امروز خیلی می تواند دردسر ساز باشد. دلیل این موضوع هم کاربرد زیاد گوشی های موبایل و لپ تاپ است.

زمانی که گوشی یا لپتاپ و... ما شارژ نداشته باشد نمی توانیم از آن استفاده کنیم پس نیاز است که آن را شارژ کنیم ولی اگر شارژر خراب باشد این امکان هم برای ما وجود ندارد پس از این رو باید شارژر را تعمیرکنیم که تعمیر کردن و عیب یابی شارژر هم نیازمند این است که ما برخی نکات مرتبط به شارژر و تعمیر کردن آن را بدانیم.

 

به همین منظور گروه آموزشی رایان پیشتاز این بستر را برای شما فراهم آورده تا بتوانید در این زمینه تخصص لازم را بدست آورده و با مهارت خود کسب درآمد کنید و از آن در تعمیر شارژرها کمک بگیرید و اگر نیاز به تعمیر تخصصی داشت از این اموزش بهره ببرید.

 

از کجا بدانیم شارژرمان مشکل دارد

دقت کنید، در برخی مواقع مشکل اصلی از شارژر نیست و باتری گوشی ویا ... مشکل دارد، پس حتما قبل از اقدام به رفع مشکل شارژر، به تست کردن باتری بپردازید. به این صورت که باید شارژ شدن گوشی تان را با شارژر دیگری که قطعا سالم، است تست کنید.

اگر دستگاهتان شروع به شارژ شدن کرد، که مشکل به طور قطعی از باتری گوشی نیست، اما اگر این اتفاق نیفتاد، و دستگاهتان آغاز به شارژ شدن نکرد، در این صورت مشکل احتمالا از باتری دستگاه است و باید به بررسی آن بپردازید.

 

چگونه شارژر موبایل خود را تعمیر کنیم

برخی موارد ما با این موضوع رو به رو می شویم که شارژر ما خیلی دیر شارژ کردن را انجام می دهد.

در این موقعیت بیشتر افراد فکر می کنند که باتری آن ها دچار مشکل شده در حالی که دیر شارژ شدن گوشی اصلا هیچ ربطی به باتری موبایل ندارد و مربوط به شارژر است.

 

نکته: شما می توانید برای تست کردن قطعات مختلف برد آدابتور از مولتی متر استفاده کنید.

  

گروه آموزشی رایان پیشتاز

در وبسایت آموزشی رایان پیشتاز می توانید در دوره ها و حوزه های مختلف و متنوع کسب و کار به خوبی پیشرفت کنید و با دریافت این دوره ها به کسب درآمدهای خوبی برسید.

هر فرد می تواند یک مدیر در شغل خود باشد و با تلاش و مشاوره اساتید مجرب به پیشرفت شغلی دست یابد.

 

سؤالات متداول :

+ آیا دوره آموزشی تعمیر برد بخاری برقی ساده و قابل فهم است؟

بله. در این دوره آموزشی با وجود تلفیقی از بخش‌های عملی و تئوری، مفاهیم به‌خوبی در ذهن حک شده و از بابت یادگیری دقیق و در عین حال سهل و ساده، هیچ نگرانی نداشته باشید.

در این دوره همه‌چیز در خدمت یادگیری بهتر و آسان‌تر شماست.

+ آیا شرکت در این دوره مستلزم پیش‌نیازهای علمی خاصی است؟​

همانطور که بارها بر این موضوع تأکید شده، سهولت در یادگیری و آموزش پیوسته با شیب سختی نرمال، یکی از مجموعه ویژگی‌هایی است که همواره در دوره‌های آموزشی رایان پیشتاز مدنظر بوده است.

با این وجود هنرجویان از بابت یادگیری ساده، آسوده‌خاطر خواهند بود. از این رو برای شرکت در این دوره نیز کافیست تا با برخی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین موضوعات و مباحث آشنایی داشته باشید.

 

اگر علاقه مند به این حوزه فعالیت هستید می توانید این محصول جامع را از سایت WWW.RayanPishtaz.Com خریداری نمایید.

  

*** محتوای این دوره بصورت 5 فایل تصویری بیش از 37 دقیقه آموزش ساده و بسیار کاربردی با کیفیت خوب قابل پخش در همه دستگاهها و موبایلها تقدیم میگردد ***

فروش تا این لحظه : 127

الویت اول خرید اطمینان از سایت می باشد :

 

قابلیت خرید با کلیه کارتهای بانکی عضو شتاب :


مبلغ قابل پرداخت 54,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ فروردین ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 213

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به "گروه آموزشی رایان پیشتاز" می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما