گروه آموزشی رایان پیشتاز

گروه آموزشی رایان پیشتاز

به وب سایت "آموزشی رایان پیشتاز" خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نمودید سپاس گزاریم. بسیار خوشحالیم که میتونیم در جهت ایجاد و یا ارتقاء سطح درآمدی شما مؤثر باشیم. موفق و پر روزی باشید

نظرسنجی سایت

سلام دوست عزیز، از چه طریقی با ما آشنا شدید؟ بابت نظر ارزشمندتان سپاسگزاریم

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 22
  • بازدید دیروز : 14
  • بازدید کل : 14974

تعمیر لامپهای کم مصرف و LED


تعمیر لامپهای کم مصرف و LED

آخرین بروزرسانی این دوره آموزشی = 1401/02/01

 

آموزش تعمیرات لامپ کم مصرف و LED

دوره آموزش تعمیرات لامپ کم مصرف و LED از کاربردی ترین دروه های آموزشی محسوب می شود که در گروه آموزش رایان پیشتاز پاسخگوی نیاز بسیاری از کارآموزان بوده است.

شاید مهم ترین دلیل استفاده از لامپ های کم مصرف و LED، صرفه اقتصادی آن ها باشد. البته این لامپ ها در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند و با محیط زیست سازگاری بیشتری نسبت به لامپ های رشته ای معمولی دارند. در هر حال استفاده از لامپ های کم مصرف بسیار زیاد شده و هر روز نیز رو به افزایش است.

از همین رو یادگیری تعمیرات لامپ کم مصرف می تواند شما را به درآمد خوبی در این راه برساند. با دریافت این دوره آموزشی شما به یک متخصص حرفه ای تبدیل می شوید و می توانید پس از پایان دوره بلافاصله وارد بازار کار شوید.

در این مطلب که برای معرفی شما عزیزان با دوره آموزش تعمیر لامپ کم مصرف و LED تهیه شده در ابتدا لامپها را تعریف می کنیم و درباره چگونگی کارکرد آن توضیحاتی ارائه می دهیم.

سپس اجزای به کار رفته در لامپ کم مصرف را نام می بریم و بعد از آن انواع لامپ ها را که در دوره تعمیرات آن ها را یاد خواهید گرفت، نام برده و هر کدام را معرفی می کنیم.

با این دوره آموزشی به راحتی میتونید به تعمیر لامپهای خراب بپردازید و از درآمد خوبی بهره مند شوید.

به همین منظور گروه آموزشی رایان پیشتاز این بستر را برای شما فراهم آورده تا بتوانید در این زمینه تخصص لازم را بدست آورده و با مهارت خود کسب درآمد کنید و از آن در تعمیر لامپها کمک بگیرید و اگر نیاز به تعمیر تخصصی داشت از این اموزش بهره ببرید.

 

لامپ های کم مصرف و LED به دلیل بهره مندی از مزایای بالای زیست محیطی و اقتصادی و بهره وری انرژی جایگاه ویژه ای در روشنایی عمومی یافته اند. از همین رو این لامپ ها جایگزین لامپ های رشته ای شده اند و استفاده از آنها هر روز رو به افزایش است.

با توجه به استفاده روز افزون از این لامپ ها یادگیری تعمیرات این نوع از لامپ ها می تواند به عنوان کاری برای کسب درآمد خوب تبدیل شود. این دوره آموزشی شما را به یک متخصص در زمینه تعمیر لامپ ها تبدیل می کند.

این دوره , یک دوره جامع و کامل است که شما را با انواع مختلف لامپ آشنا می کند. همچنین در دوره , شما نحوه عیب یابی و تعمیر انواع مختلف لامپها را به طور کامل فرا خواهید گرفت.

در این دوره که یک دوره عملی و کاملا تصویری است، شیوه آموزش به این صورت است که با انواع لامپ ها آشنا میشوید و تعمیر این نوع لامپ را به این طریق یاد می گیرید.

 

گروه آموزشی رایان پیشتاز

در وبسایت آموزشی رایان پیشتاز می توانید در دوره ها و حوزه های مختلف و متنوع کسب و کار به خوبی پیشرفت کنید و با دریافت این دوره ها به کسب درآمدهای خوبی برسید.

هر فرد می تواند یک مدیر در شغل خود باشد و با تلاش و مشاوره اساتید مجرب به پیشرفت شغلی دست یابد.

 

سؤالات متداول :

+ آیا دوره آموزشی تعمیر برد لامپهای کم مصرف و LED ساده و قابل فهم است؟

بله. در این دوره آموزشی با وجود تلفیقی از بخش‌های عملی و تئوری، مفاهیم به‌خوبی در ذهن حک شده و از بابت یادگیری دقیق و در عین حال سهل و ساده، هیچ نگرانی نداشته باشید.

در این دوره همه‌چیز در خدمت یادگیری بهتر و آسان‌تر شماست.

+ آیا شرکت در این دوره مستلزم پیش‌نیازهای علمی خاصی است؟​

همانطور که بارها بر این موضوع تأکید شده، سهولت در یادگیری و آموزش پیوسته با شیب سختی نرمال، یکی از مجموعه ویژگی‌هایی است که همواره در دوره‌های آموزشی رایان پیشتاز مدنظر بوده است.

با این وجود هنرجویان از بابت یادگیری ساده، آسوده‌خاطر خواهند بود. از این رو برای شرکت در این دوره نیز کافیست تا با برخی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین موضوعات و مباحث آشنایی داشته باشید.

 

اگر علاقه مند به این حوزه فعالیت هستید می توانید این محصول جامع را از سایت WWW.RayanPishtaz.Com خریداری نمایید.

  

*** محتوای این دوره بصورت 8 فایل تصویری بیش از 50 دقیقه آموزش ساده و بسیار کاربردی با کیفیت خوب قابل پخش در همه دستگاهها و موبایلها تقدیم میگردد ***

فروش تا این لحظه139

الویت اول خرید اطمینان از سایت می باشد :

 

قابلیت خرید با کلیه کارتهای بانکی عضو شتاب :


مبلغ قابل پرداخت 78,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ فروردین ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 216

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به "گروه آموزشی رایان پیشتاز" می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما