گروه آموزشی رایان پیشتاز

گروه آموزشی رایان پیشتاز

به وب سایت "آموزشی رایان پیشتاز" خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت بازدید انتخاب نمودید سپاس گزاریم. بسیار خوشحالیم که میتونیم در جهت ایجاد و یا ارتقاء سطح درآمدی شما مؤثر باشیم. موفق و پر روزی باشید

نظرسنجی سایت

سلام دوست عزیز، از چه طریقی با ما آشنا شدید؟ بابت نظر ارزشمندتان سپاسگزاریم

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 14
  • بازدید دیروز : 6
  • بازدید کل : 14952

تعمیر بردهای پکیج


تعمیر بردهای پکیج

آخرین بروزرسانی این دوره آموزشی = 1401/01/30

دوره آموزشی تعمیر بردهای پکیج از جمله دوره‎‌های آموزشی پرطرفدار است که افراد زیادی علاقمند به شرکت در این دوره‌ها و آموزش در این زمینه می‌باشند. دلیل این امر را می‌توان متنوع شدن پکیج‌ها در سال‌های اخیر دانست. پکیج‌ها به عنوان سیستم گرمایشی جای خود را در میان انواع این سیستم‌ها باز کرده است. با توجه به این که ساختار پکیج‌های دیواری پیچیده بوده و تنها افرادی که در این زمینه تخصص دارند قادر به تعمیرات آن می‌باشند، نیاز به تعمیرکار پکیج دیواری در کشور به شدت احساس می‌شود.

به همین منظور گروه آموزشی رایان پیشتاز این بستر را برای شما فراهم آورده تا بتوانید در این زمینه تخصص لازم را بدست آورده و با مهارت خود کسب درآمد کنید.

سؤالات متداول :

+ آیا دوره آموزشی تعمیر بردهای پکیج ساده و قابل فهم است؟

بله. در این دوره آموزشی با وجود تلفیقی از بخش‌های عملی و تئوری، مفاهیم به‌خوبی در ذهن حک شده و از بابت یادگیری دقیق و در عین حال سهل و ساده، هیچ نگرانی نداشته باشید.

در این دوره همه‌چیز در خدمت یادگیری بهتر و آسان‌تر شماست.

+ آیا شرکت در این دوره مستلزم پیش‌نیازهای علمی خاصی است؟​

همانطور که بارها بر این موضوع تأکید شده، سهولت در یادگیری و آموزش پیوسته با شیب سختی نرمال، یکی از مجموعه ویژگی‌هایی است که همواره در دوره‌های آموزشی رایان پیشتاز مدنظر بوده است.

با این وجود هنرجویان از بابت یادگیری ساده، آسوده‌خاطر خواهند بود. از این رو برای شرکت در این دوره نیز کافیست تا با برخی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین موضوعات و مباحث آشنایی داشته باشید.

 

بازار کار تعمیر پکیج ها

حتما شما هم با این موضوع مواجه شده‌اید که امروزه به جای بخاری و شومینه و سایر وسایل گرمایشی، مردم از پکیج‌ها جهت گرمایش منازل مسکونی، محیط های اداری و غیره خود استفاده می‌کنند. می دانید که استفاده از هر وسیله ای به مدت طولانی موجب استهلاک و خرابی آن شده و نیاز به تعویض و یا تعمیر دارد. قیمت بالای پکیج های دیواری آن هم با توجه به تورم این روزهای کشور، امکان تعویض و جایگزینی را از افراد گرفته است.

در نتیجه مردم ترجیح می دهند که در صورت بروز مشکل یا خرابی , پکیج های خود را تعمیر کنند و یا از یک متخصص حرفه ای برای پکیج های خود کمک بگیرند. اما عدم وجود متخصص جهت تعمیرات پکیج های دیواری چالش این حوزه فعالیتی است. بازار کار نصب و تعمیرات پکیج های دیواری اشباع شده نیست و شما می توانید موقعیت های شغلی زیادی را با ورود به این حوزه برای خود جذب کنید.

اگر علاقه مند به این حوزه فعالیت هستید می توانید این محصول جامع را از سایت WWW.RayanPishtaz.Com خریداری نمایید.

  

درآمد شغل نصب و تعمیرات پکیج

با توجه به رونق بازار کار این شغل می توانید روی درآمد آن حساب کنید. هرچند که میزان درآمد شما بستگی به میزان تخصص و مهارت خودتان دارد. در دو حالت شما امکان فعالیت در این شغل را دارید، یا با شرکت های نمایندگی قرار داد ببندید و یا اینکه به صورت فردی در این حوزه کسب درآمد کنید. اما بر اساس بازار و شرایط موجود درآمد یک فرد در این حوزه می تواند از دو برابر قانون کار تا 15 میلیون تومان نیز باشد. اگر می خواهید در کار نصب و تعمیرات پکیج به درآمد بالا برسید، لازم است که حرفه ای کار کنید، از قطعات با کیفیت برای تعمیرات پکیج ها استفاده کنید، در این کار تخصص کافی داشته باشید و با آگاهی همه خدمات را ارائه کنید.

  

سرمایه مورد نیاز برای شروع شغل نصب و تعمیرات پکیج

برای شروع شغل تعمیرات پکیج و شغل های مشابه به دلیل مهارت محور بودنشان نیاز به سرمایه بالایی ندارید. عمده سرمایه شما باید صرف آموزش این مهارت و تهیه ابزار آلات مورد نیازتان شود. در ابتدای کار می توانید در شرکت های ارائه دهنده خدمات تعمیرات استخدام شوید و پس از کسب درآمد سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی مغازه مستقل را بدست بیاورید. اما اگر می خواهید از همان ابتدای کار به صورت مستقل مشغول به کار شوید هم می توانید آگهی های خود را در سایت های خدماتی ثبت کنید.

  

ابزار کار مورد نیاز جهت نصب و تعمیرات پکیج

یکی از عوامل مهم برای یک تعمیرکار پکیج ابزار کار است. برخی از ابزار آلات مورد نیاز به شرح زیر است:

    • فازمتر
    • انبردست
    • سیم چین
    • دریل
    • دستکش کار
    • آچار های تخت
    • پیچ گوشتی
    • گریس سفید و سیاه
    • دستگاه اتو لوله
    • آچار لوله
    • دم باریک
    • انبر قفلی
    • موتور شیر سه راهه
    • آچار تخت و رینگی
    • مولتی متر چنگکی
    • بوبین شیر گاز
    • قطعات مصرفی پکیج

 

*** محتوای این دوره بصورت 6 فایل در مجموع بیش از 31 دقیقه آموزش ساده و بسیار کاربردی با کیفیت خوب قابل پخش در همه دستگاهها و موبایلها تقدیم میگردد ***

فروش تا این لحظه79

الویت اول خرید اطمینان از سایت می باشد :

 

قابلیت خرید با کلیه کارتهای بانکی عضو شتاب :


مبلغ قابل پرداخت 47,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ فروردین ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 229

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به "گروه آموزشی رایان پیشتاز" می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما